Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ablak (1) álmos (1) baleset (1) band (1) brutális (1) buli (1) csárda (1) ember (1) kiállítás (1) kicsit (1) kölyök (3) körhinta (1) kutya (3) lurdy (1) máv (1) nagy (1) patkó (1) péntek (1) prison (1) reggel (1) szatyor (3) szülinap (1) tök (1) vau! (1) Címkefelhő

2008.07.30. 12:16 Bifi

Van mirôl

Azt hiszem mostmár jobb esélyem van arra, hogy komoly letargia nélkül írhassak a Tökön töltött 7végérôl...

(Tök) Nagy buli volt... ennyire színvonalas "falunapokat" még nem láttam, pedig szeretem az ilyeneket, sokat is járok ki, jók a koncertek, és olcsó a sör... és itt képviseltette magát a Békési Pálinkafôzde is.. Szilvára fel!
De ne ugorjunk a szilvára hamar.. Szombat reggelem úgy kezdôdött, mint egy unalmas átlagreggel.. kávé, szgép on, hírolvasás, bambulás.. Jóanyám telefonált, hogy mit is csinálunk ma.. Angie-re pillanva közöltem, hogy kb semmit, felvetette a töki buli lehetôségét. Hát akkor már nekiestem körülnézni, hogy hol mi van. Egyedül EFOTT lett volna (talán) de ott sem voltak jó programok szombatra azért a pénzért, amit egy napijegyért elkértek, marad Tök.. de akkor keressünk szállást, és akkor 2 napra lemegyünk.. Patkó csárda. Végül is kivettünk egy bungalót, 4 személyes 14eFt, elfogadható ár, pláne, hogy kultúr wc, fürdô és 2 szoba+nappali TV-DVD jár a dologhoz, még ha esik az esô, akkor se unatkozunk.. :)
Kocsiba be, ablakot le... gps izzít, tök-öm se tudja, hogy hova is kell menni, tök-etlenkedni meg nem akartam, inkább sörözni.. Megérkezés, szállás foglalás (50 m-re a bulitól) indulás..
Rockin' Rockcat's jó volt, rockabillyt csipázom, igen energikus, és jó kis csapat, minden tiszteletem, a produkció nagy volt. Tiszteletem!
Irigy hónaljmirigy belefutott a saját csapdájába, sajnos a szánalom jelzôvel illethetem a produkciót. Azért, amiért a IHM létrejött, a haknizó zenekarok fikázása, ugyanazt csinálják.. Playback koncert 4 ugráló tátogó figurával, unplugged koncert Fender stratocasterekkel.. siralom.. egy tehetséges zenészekbôl álló csapat igyeXik a sûlyesztô felé all4money! rákenról fíííííling! pfffúj.. FIKA-POZITÍV!!!
Korál eszméletlen volt, profi zenészek hibátlan elôadása... nem találtam kivetni valót. Komoly zenei tudás, eszméletlenül összerakott, még mindig aktuális szövegekkel megáldott Rock-zene. Tiszteletem!
Karaoke-disco volt utána. teljesen jó kezdeményezés, emberek arra táncolnak, amit valaki(k) a színpadon jobb/rosszabb/legrosszabb módon elôadtak. Elkövettem azt a kibát, hogy összecimboráztam egy helyi erôvel, névszerint Muki, sorban állás közben.. majd le is ragadtunk a pultnál... és megittunk egy üveg szilvát ketten.. offra is rakva ezzel a bulit hamar.. hányás-alvás-nememléXem.... jöjjön a vasárnap..

.. másnaposan felébredni sosem volt jó.. drágám este odakészített egy felmosó vödröt, de feleslegesnek bizonyult, szerencsére száraz maradt reggelre :)
Menet reggelizni... szép ez a csárda, nádtetô meg sok ló.. tényleg ott van a szeren, hibátlan kiszolgálás jó ízek, komoly árakkal.. (3 tea, hagymás tojás-rántotta 3 adag, kenyér -» 3500 Ft) lehet én szoktam el az éttermektôl, de nekem ez soknak tûnt..
A nap további részét a környék felfedezésévet töltöttük, a Zsámbéki romtemplom szép.. kicsit butának érzem a restaurátorokat, mert amit "helyreállítottak" az nagyon nem odaillô, túlságosan is látszik, hogy pár éves lehet max. Hiába van nem messze a lakhelyemtôl, még sose láttam.. azt hittem, hogy valami kis kôhalom pár sírral.. hát nem.. simán lehetne akármilyen filmet, vagy klippet forgatni itt, NAGYON középkori.. :D
visszaértünk az esti buliba, mert a
The Prison Band koncertjét semmiképp sem szerettem volna elmulasztani, volt szerencsém már a 4. koncertjükön ott lenni, szeretem ôket, lendületes Rockabilly csapat, komoly zenei tudással, Cactus személyében egy komoly torokkal az élen. Emléxem, amikor elöször láttam ôket az Amigó bárban pesten, a dobhártyám majdnem kiszakadt a Gene and Eddie kezdeténél. :) A magyar zeneiparra jellemzôen német kiadót gyarapítanak anyagilag zenei tudásukkal.. hát ez van. MEGATUTI CSAPAT!! MaxiRespekt!

... és ami ez után jön nem ennyire vidám...
Épp vitát nyitottunk kis kupacban, (Stefi, Cactus, Angie, Anyum és Én) hogy a Töki pompos (helyi étel) vagy a lángos a fínomabb, mi mát akkor lángosoztunk, Stefiék akkor csatlakoztak elötte le kellett rámolni a színpadot, cuccokat elrakni... szóval kis kupacban ott állunk kb. féluton a lángosos és A kÖRHINTA között, amikor egy csattanás hallatszott, elnéztem a hang irányába, a hinta felé, de semmit nem láttam, épp visszafordítottam a fejem, amikor egy sokkal komolyabb csattanás hallatszott, visszanéztem, és látom a hintát összeszakadni.. olyan filmszerû volt az egész, mintha egy vásznon láttam volna az egészet.. gyerekek estek ki a hintából.. 2 mp döbbenet, lángos eldobása, párromnak csak kiáltottam, hogy maradjon ott, ne jöjjön, és már rohantam is oda... addigra már nagy volt a káosz, pedig kb 30 mp telt el, mindenki sikoltozott és futkározot... szülök keresték sírva gyermekeiket, fiatalok a barátaikat.. én berohantam a dodgem és ea hinta közötti hátsó részre, majd ismét álltam egyhelyben 2-3 mp-et.. 4 sérültet láttam, mind a 4 fiatal komolyan vérzett, 2en a hinta vasai alatt, 2en a szabadon.. egy lány kint feküdt a dodgem és a hinta közt, egy lány bent a hinták alatt, egy srác beszorult a hinta kocsija és a kezelôkabin közé.. neki a feje vérzett, és eszméletlen volt. Teljesen lesokkolt, de tenni kellett valamit, és mivel nem vagyok orvos, annyit tudtam odakiáltani a sebesülteket rángató családtagoknak, hogy ne cincálják szerencsétleneket, mert ha gerinc is sérült, akkor többet árthatnak. Megfogtam egy törmelékvasat és elkezdtem lebontani azt a részt, ahol álltam.. nem tudtam, hogy van-e valaki még alatta, szerencsére szintén a sokkból eszméve pár férfi, akik ott álltak, segítettek nekem, így hamar járhatóvá tettük az utat, és ki lehetett hozni a sérülteket a hinta alól, mert megvolt a veszélye, hogy mégjobban összezuhan. Tehát a híresztelések ellenére NEM zuhantak a hinta darabjai szanaszét repkedve a szomszédos dodgem-pályára, hanem oda hajigáltuk ôket, hogy a megérkezô mentôknek ne legyenek útban.. a sáska-média legújabb lószarja, a "kreáljunk tudósítást más fotója alapján" tipikus példája. Jah.. olvasó-riporter.. mi? Szégyen..
Miután láttam, hogy többet nem tehetek, gyorsan elsiettem onnan, nehogy útban legyek bárkinek is.. Tipikusan jellemzô, hogy néhány rétinéger a mobiljával kamerázva rögzítette az esetet, és nem azért voltak a vérzô sebesült mellett, mert segíteni akartak. ... és még ne legyek rasszista.. minden elismerésem a romáké (tudod, aki zenél, vagy dolgozik, eltartja a családját), de ezek büdös cigányok voltak, a fuxos fajtából, vihogva kamerázták az esetet. Emberi faj szégyenei... Taigetos-pozitív

Kívánom a sérültek mihamarabbi hibátlan felépülését, további jó egészséget és lelki nyugalmat. Én kb mostanában jövök helyre, már szerencsére tudok aludni, és nem riadok fel egyszer sem. Ellenben összerezzenek még most is, ha valami csattanás-szerû hang van a közelemben. Sosem ültem fel ezekre a hintákra, mert sosem gondoltam biztonságosnak ôket, mostmár tudom, hogy nem azok. Csak halkan tenném fel a (számomra) tök egyételmû kérdést: Hogy lehet forgalomban egy olyan hinta, amit most harmadszor okozott balesetet, hogy lehet engedélye ennek a hintának, hogy lehet nyugodtan ismét használni és végül HOGY lehet, hogy a tulajdonosa még mindig ezt a szakmát csinálja 99 nyara óta.. az akkori baleset halálos volt. Van ismerôsöm, aki mozdonyvezetô volt, és gázolt... nem tehetett semmirôl, mégis felborult az élete, otthagyta a munkáját, tönkrement a magánélete. Úgy látszik vannak emberek, akiknek kötélböl vannak az idegeik.

Szólj hozzá!

Címkék: buli baleset nagy prison körhinta tök csárda band patkó


A bejegyzés trackback címe:

https://gondola-tok.blog.hu/api/trackback/id/tr44592581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása