Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ablak (1) álmos (1) baleset (1) band (1) brutális (1) buli (1) csárda (1) ember (1) kiállítás (1) kicsit (1) kölyök (3) körhinta (1) kutya (3) lurdy (1) máv (1) nagy (1) patkó (1) péntek (1) prison (1) reggel (1) szatyor (3) szülinap (1) tök (1) vau! (1) Címkefelhő

2008.07.17. 10:51 Bifi

Új MÁV-szerelvények, ablakok, emberek.

Ma felkeltem, kinyitottam csipás szemem, majd rájöttem, hogy jó napom van. Vidáman kikászálódtam az ágyamból, nekiláttam a reggelemnek, és amikor munkába indultam, még mindig jókedvem volt... A vonat idôben jött, leértem idôben a nagyállomásra, idôben jött a gyorsvonat is.. át is tudtam szállni, hely is volt, jó kedv maradt....

..majd marhameleg révén felkaptam a fejem, körülnéztem, minden ablak csukva, légkondi a magyar vasúton még elég ritka, emberek fa-arccal tûrik a rájuk zuhanó 35-38 fokot, kérdôn álltam és néztem, szememet alig észrevehetôen kezdte csípni az izmos hónalj- és egyéb izzadtságszag, megkérdeztem úgy általában mindenkit kellô hangerôvel, hogy: "Ez a szauna-kocsi, vagy lehet ablakot is nyitni?" .. Halkan valaki mormogott valami "...huzat lesz.. " szöveget, és mosolyogva felálltam, további jó izzadást kivánva elhagytam a kocsit.. továbbmenve találtam egy dohányzót, itt végra az ablakok nyitva voltak, de ezt azért mégse... tovább... következô kocsi. ÁÁÁ szuper.. Srác nyitott ablakon át szemléli a világot, még rajtunk kívûl 4 ember a vagonszakaszban, összesen 3 ablak, abból 1 nyitva.. megatuti, kánaán.. éljen..

Helyet is foglalok, PSP elô, Beowulf indít, srác ablakból vissza, ablak fel, leül...

Kezdtem kételkedni benne, hogy normális vagyok... MOST CSAK NEKEM VAN MELEGEM? Óvatosan megkérdeztem emberemet, hogy esetleg.. neadjisten visszanyitná az ablakot, akkor mi lenne... ÉS PERSZE NEM GOND ÉS MÁR NYILT IS AZ ABLAK!!! jókedvem megmaradt, vidáman érkeztem munkahelyemre, és így a szegedi marketing-osztály által okozott agymenések sem ütnek kelleténél nagyobb léket kifinomult lelkem vékony jegén... 

Éljen a csütörtök.

Szólj hozzá!

Címkék: máv reggel ember ablak


A bejegyzés trackback címe:

https://gondola-tok.blog.hu/api/trackback/id/tr99572254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása