Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

ablak (1) álmos (1) baleset (1) band (1) brutális (1) buli (1) csárda (1) ember (1) kiállítás (1) kicsit (1) kölyök (3) körhinta (1) kutya (3) lurdy (1) máv (1) nagy (1) patkó (1) péntek (1) prison (1) reggel (1) szatyor (3) szülinap (1) tök (1) vau! (1) Címkefelhő

2008.07.30. 12:51 Bifi

Zokogtam.

Bármennyire is szeretnék jó dolgokról írni, nem megy.. valahogy kezdem azt gondolni, hogy az élet ROSSZ.. egyszerûen gonosz és azt a néhány jó pillanatot is csak azért kapjuk, hogy legyen viszonyítási alapunk ahhoz, hogy mi lenne HA..

Tegnapi napom az irodában jól alakult.. hamar leléphettem, igy 17:30 körül otthon is voltam. Angie drágám egy kutyamenhelyen dolgozik, szinte kedvtelésbôl.. nem mondanám, hogy fizetésért, mert kb. a havi jövedelme a villanyszámlánkat fedezi.. viszont örülök, hogy azt csinálja, amit szeret, éhenhalni nem fogunk. Neki a munkaideje (elvileg) 6 óra, de még nem volt otthon, ami annyira nem is aggasztott, mert ha munka van kint, akkor nem hagyja a kutyákat cserben. Este 6 körül érkezett meg.. egy kosárral és egy dobozzal. Tudni kell, hogy nekünk egy kissebb állatkert van otthon, 3 papagáj (2 mentett) egy teknôs (mentett) és egy cica, nah.. Tádé macska az egyetlen, aki azért van, mert szerettük volna..
Szóval: kosár+doboz kombó láttán tarkóig húztam fel a szemöldököm, hogy mi lesz ebbôl.. én kategórikusan kijelentettem, hogy több állat a lakásba nem kell, így is elegen vagyunk erre a 70 m2-re. De a csomag csak sírt.. több szólamban és kitartóan. Mint kiderült 7 kiskutya van a csomagban. Egy naposak, és el lesznek altatva, ha Angie (és én) nem neveljük fel ôket 6 hetes korukig, hogy a parvó elleni oltást megkaphassák, és bekerülhessenek a menhelyre. Az anyakutya gazdája belerakta egy nejlonszatyorba ôket és bedobta egy kertbe.  ... namégegyszer:

Az anyakutya gazdája belerakta egy nejlonszatyorba ôket és bedobta egy kertbe.

Nem tudjuk, hogy ki volt, valószínûleg humanoid..
1 kiskutyán segíteni már nem tudtam.. 3x élesztettem újra.. negyedszer már nem sikerült.. egy naposan a kezeim között halt meg. Kérdeztem a páromtól, hogy ekkora terhet miért kell rámrakni. Rég volt, hogy sírtam.. most viszont zokogtam egy kis állatért, akit nem volt lehetôségem megismerni, zokogtam további sokszáz társáért, akik kútban, tóban, föld alatt, agyon csapva, megfojtva, felakasztva végzik olyan emberek miatt akik inteligenciája mindaddig terjed, hogy nem szarnak a szobájuk közepére.. de ebben sem vagyok biztos.Szerintem szigorítani kellene az állatvédô törvényeket.

Kívánom, hogy szatyorban elhagyatva végezze az, aki ezt tette.

Summa: hirtelen lett 6 kiskutyám. NEM örülök neki.

Szólj hozzá!

Címkék: kutya kölyök brutális szatyor


A bejegyzés trackback címe:

https://gondola-tok.blog.hu/api/trackback/id/tr63592625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása